Postać przystosowana do walki na krótkim dystansie jego głównymi atutami są siła oraz duża wytrzymałość na ataki wroga. Bronie, którymi się posługuje to miecze i topory, a do obrony będzie służyła tarcza zmniejszając otrzymane obrażenia.
Skille: "SPLMASH" - Axe/Sword; CharLvl 15; Szybki atak mercenary, ktory zadaje dwa szybkie uderzenia pojedynczemu przeciwnikowi. Obrażenia rosną na każde pięć lvli skilla.
"PROTECTION" - Shield; CharLvl 15; Dodaje dodatkową obronę rzucającemu. Każdy punkt obrony na każdy lvl skilla.
"KEEN WHEEL" - Axe/Sword; SplmashLvl4, CharLvl 18; Okrężny atak, powodujący 3 szybkie uderzenia pojedynczego przeciwnika. Obrażenia rosną na każde pięć lvli skilla.
"PAN BARRIER" - Shield; ProtectionLvl3, CharLvl 18; Daje szansę na uniki przed atakami z dystansu.
"BLOODY STRIKE" - Axe/Sword; SplmashLvl3, CharLvl 20; Atak, po którym część zadanego obrażenia zostaje dodane atakującemu.
"SNEAKER" - Axe/Sword; Pan BarrierLvl10, CharLvl 20; Redukuje celowi prędkość ataku.
"EMPOWER WEAPON" - Axe/Sword; ProtectionLvl5, CharLvl 20; Wzmacnia atak z żywiołu każdej założonej broni z rozszerzeniem żywiołowym.
"BLINDSIDE" - Axe/Sword; KeenWheelLvl6, CharLvl 24; Atak kończący, który trafia w najczulsze miejsce przeciwnika. Obrażenia rosną wraz z lvlem skilla.
"REFLEX HIT" - Axe/Sword; KeenWheelLvl6, CharLvl 24; Atak, który zadaje obrażenia celowi z prawdopodobieństwem, że dodatkowe obrażenia będą równe obrażeniom pobranym przez rzucającego w czasie trwania rzucania skilla.
"SMITE AXE" - Axe; Empower WeaponLvl4, CharLvl 25; Powiększa szybkość ataku przy walce z Axe i daje dodatkową obronę. Zwiększa 2% obrażeń na każdy lvl skilla.
"BLAZING SWORD" - Sword; Empower WeaponLvl4, CharLvl 25; Zwiększa szybkość ataku w walce mieczem. Zwiększa +2 obrażenia na lvl skilla (zazwyczaj).
"SPECIAL HIT" - Axe/Sword; BlindsideLvl8, CharLvl 30; Atak, który zadaje jedno potężne uderzenie pojedynczemu celowi. Obrażenia rosną wraz z lvlem skilla.
"GUILLOTINE" - Axe/Sword; Reflex HitLvl10, CharLvl 30; Fala mocy, wydostająca sie z wewnątrz atakującego, powodująca obrażenia pojedynczemu celowi. Obrażenia rosną wraz z lvlem skilla.
"AXE MASTERY" - Axe; Smite AxeLvl9, CharLvl 30; Podwyższa wartość ataku w walce za pomocą axe. Podwyższa 5% obrażeń na każdy lvl skilla.
"SWORD MASTERY" - Sword; Blazing SwordLvl9, CharLvl 30; Podwyższa wartość ataku w walce za pomocą miecza. Obrażenia rosną co 5% na każdy lvl skilla.
Na temat EQ: polecam na poczatek petal SET trzeba na niego kolo 300k czyli nie duzo, nosimy ten Full set do 30 lvla a pozniej zakladamy nastepny od 30 lvla a pozniej ten od 45 i tak dalej. Full sety dodaja opcje dlatego sa tak porzadane, kupcie sobie tez na 30 lvl Entale sworda bo sa duze Obrazenia ale troszeczke mniejszy ATSPD. Jesli chodzi o rodzaje broni to Topory maja mocniejszy Dmg ale mniejszy speed, a miecze wiekszy spd ale mniejszy Dmg. dla mercenary polecam swordy bo axow uzywa sie wtedy gdy ma sie naprawde dobrego EQ gdzies tak +5 czyli nie tanie. jesli chodzi o tarcze to te od 28 lvla sa dopiero dobre i tak im wyzej tym lepiej. Gianty: tylko w party z dobrym assistem i buffem Giant jakby ktos nie wiedzial to boss danego potwora ktory jest silniejszy do zwyklej wersji o 3 razy
bede tez edytowal tego posta i w miare zdobytej wiedzy dodawal wontki :) POZDRO! :D
|